top of page

Körtés omlós linzer

Már nagyon régen jelentkeztem,de túl sok volt mostanában a feladat.

Tettem én a dolgom, de arra már ritkán volt erőm és időm,hogy írjak is valamit Nektek.

Pedig zajlott az élet rendesen,volt szépen gyümölcsünk, azt bizony fel kellett dolgozni ahogy szoktam minden évben.

A kis zöldséges kertem is osztotta a feladatot sorban ,jól be kellett osztani az időmet

Szépen megteltek a kamra polcai minden finomsággal télire, jól jönnek majd a hidegebb napokon.

Most aztán vége a szótlanságnak,leírok Nektek egy általam kedvelt szezonális sütinek a receptjét.

Hozzávalók a tésztához

----------------------------------

20 dkg rétesliszt,10 dkg sima liszt, pici só, 1 egész tojás, 5 dkg porcukor, 1 sütőpor, 15 dkg vaj, 5 dkg zsír.

Ezt összegyúrni, a tortaformában elsimítani,jól megszórni darált dióval.

A körtéket hámozni, negyedelni,és körben a tésztára rakni,kristálycukorral , fahéjjal megszórni,sütőben 180 fokon 30 percig sütni, majd még melegen mézzel meglocsolni.

Egy nagyon finom omlós és mutatós sütit kapunk.

Én még pluszban vaníliapudingot tálaltam hozzá, nagyon jól állt neki!!!


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page