top of page

KĂŒrtƑs kalĂĄcs sĂŒtƑben sĂŒtve Ă©s tekercs

VasĂĄrnap lĂ©vĂ©n nem ĂŒnnepi az ebĂ©dĂŒnk, inkĂĄbb egyszerƱ, de ma erre vĂĄgytam.

KifejtƑs tejfölös bableves fĂŒstölt kolbĂĄsszal,kĂŒrtƑs kalĂĄcs sĂŒtƑben Ă©s ugyanebbƑl a tĂ©sztĂĄbĂłl diĂłs tekercs.

Kalåcs receptje ahogy én készítettem:

------------------------------------------------

FĂ©l kilĂł liszt, 2 tojĂĄs sĂĄrgĂĄja, fĂ©l cs. Ă©lesztƑ felfuttatva 3 dl tejben, kevĂ©s sĂł, 3 evƑk. kr. cukor, 6 dkg,lĂĄgy margarin a vĂ©gĂ©n beledagasztva, jĂłl kidolgozni, 1 ĂłrĂĄt keleszteni.

Lisztezett tĂĄblĂĄn ujjnyi vastagra elnyĂșjtani Ă©s derelyemetszƑvel csigaszerƱen felvĂĄgni.

Nekem a pĂĄrom szerkesztett modlĂĄt rĂ©zcsƑbƑl, ezt olajjal megkentem Ă©s kezdtem feltekerni a tĂ©sztacsĂ­kot kellƑ mennyisĂ©gben,majd olajjal megkenegettem.,

ElƑre elkĂ©szĂ­tettem a kr. cukor Ă©s a darĂĄlt diĂł keverĂ©kĂ©t Ă©s ebbe megforgattam a tĂ©szta hengeremet.

KĂ­sĂ©rlet kĂ©pen kĂ©szĂ­tettem egy sĂłs vĂĄltozatot is, mĂ©gpedig Ășgy, hogy a diĂłs cukros törtĂ©net helyett szezĂĄmmag Ă©s pörkölt , darĂĄlt mogyorĂł keverĂ©kĂ©ben forgattam meg.

NĂ©gy rudam lett, maradt mĂ©g tĂ©szta, ebbƑl pedig tekercset kĂ©szĂ­tettem a megmaradt diĂłkeverĂ©kkel..

30 percig sĂŒtöttem közepes hƑmĂ©rsĂ©kleten.


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page