top of page

Kenyereim új formában


Több mint 8 éve sütök gépben kenyeret,szeretem mert nagyon kényelmes.

Most történt egy dolog, elkopott a gép egyrészes tartálya hirtelen kétségben estem, hogy most mi lesz.

Aztán jött a mentő ötlet a kétrészes póttartály. A recept maradt csak két cipóm lett ezután.

Receptem a következő:

-------------------------------------

Először összemérem a száraz anyagokat amihez kell:

300 gr rétesliszt, 3 evők. teljes kiőrlésű búzaliszt, 200 gr. sima búzaliszt, 100 gr. nagyi tönköly búzaliszt, 2 teásk. cukor, 4 szem Béres C vitamin 50mg os összetörve, 2 teásk.só.

Ezt jól összekeverem és a folyékony részekre fele fele arányban ráöntöm.

A folyékony történet a következő:

--------------------------------------------

Két- két dl. langyos tejet a két tartály aljába öntök, hozzáadok 1-1 evőkanál olajat,és megy rá a lisztes keverék, majd fél- fél csomag instant élesztő a tetejére.

3 óra 10 perces programot választottam és fél -fél kilós kenyereket kaptam.

Ezután marad ez a változat amíg bírja a gép, mert már sokat dolgozott.

ez a dupla tartály.


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page