top of page

Recept, amit tegnap tanultam

Tegnap kedves barátoknál vendégeskedtünk és kínáló falatkáknak ezt kaptuk.

Nagyon ízlett mindenkinek, gyorsan el is kértem a receptjét és ma elkészítettem.

Őszintének kell lennem az ottani sokkal szebb és mutatósabb volt mint az enyém de majd a következő szebb lesz , most már tudom hol kell másként tennem, túl nagy kockákra vágtam a leveles tésztát, szóval Ti ne essetek ebbe a hibába.

A töltelékhez 2 db. tejszínes tömlősajtot, 20 dkg sonkát pici kockákra vágtam és jól elkevertem, borssal,reszelt sajttal még kikevertem és ebből raktam 1 púpos teás kanállal mindegyik négyzet közepébe, majd betakartam a tésztával a tölteléket és kis sütőpapír korongokkal együtt a tepsibe raktam.

A tészta adott volt mirelit leveles tészta.

Vásároltam egy három darabos leveles mirelit leveles tésztát, kiolvasztottam.

Egy egy lapból nyújtás után 4 négyzetet vágtam , így 12 db. lett ami a mafin sütőbe belefért.

Forró sütőben 25 percig sütöttem.


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page