top of page

Csirkemell kockázva, bundában kisütve

Valami rántott húsfélére vágytam csak kicsit másképpen.

Felszeleteltem a csirkemellet, klopfoltam, besóztam,majd lisztben megforgatva forró olajban fehéredésig sütöttem mindkét oldalát, 1-2 perc.

Hagytam kicsit hűlni,1x1 cm es kockákra vágtam.

Egy tojást, 2 evők. majonézt, 10 dkg. reszelt sajtot, őrölt borsot kevés vágott petrezselymet, 1 kk. Delikátot, 1 evők, szezámmagot, sót ízlés szerint összekevertem és ebbe beleforgattam a kockára vágott húsokat,2 evők. liszttel még jól elkevertem és forró olajban evőkanállal belekanalaztam amennyi fér, kicsit meglapítottam hogy vékonyabb legyen, szép világosra sütöttem.

Azért jó a hús elősütése, mert nagyon gyorsan megsül a bundája , és ha nem tesszük meg félős ,hogy nem lesz jó puha . Így viszont kapunk egy kívül ropogós, belül vaj puha történetet.Pirított hasábburgonyát készítettem hozzá, de lehet finom salátákkal is tálalni, ha vendéget várunk.


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page