top of page

Uborkasaláta télre üvegben

Sok szép uborkát termeltem az idén. Készült már hagyományos egészben, vágott csalamádé, kovászos .

Az idén kipróbáltam az uborkasaláta elrakást is.

Úgy indítottam mintha salátához készülnék, én szoktam vágni bele hagymát és szép fehér húsú paprikát is.

Ezeket besóztam, fél órát állni hagytam, kinyomkodtam és már raktam is az üvegekbe , aminek az aljára tettem friss tárkonyt és 1 babérlevelet.

Pár percre beraktam így az üvegeket a mikróba .

Majd ráöntöttem az előre felforralt levet, amit abszolút ízlés szerint ízesítettem, ecet, só, cukor, pici borkén és szalicil.

Gyorsan lezártam és száraz dunsztba hagyom kihűlni.

Azért raktam el így is mert a fagyasztóm kapacitása véges, éléskamrámban viszont jól elférnek.


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page