top of page

Rakott krumpli az én konyhámban

A mai ebédünk rakott krumpli volt ÉN MÓDRA:

Azért írtam így mert eltér a hagyományos változattól, a családomnak így jobban ízlik.

Először is ,én nem héjában főzöm meg a krumplit, hanem hámozva, apró kockára vágva.

A levét leszűröm és elkeverem a következő hozzávalókkal: 1 tojást, 3 dl. tejfölt,evők. Delikátot, kevés őrölt borsot,10 dkg.jó minőségű sonkát felkockázva összekeverve ezekkel a krumplit.

Ennek a felét jól kizsírozott jénaiba teszem, rámennek a kolbász karikák, és a negyedében vágott főtt tojások, majd a massza másik fele és a tetejére is teszek tejfölt és evőkanálnyi zsírt pici darabokban a tetejére, 1 órán át sütöttem.

Ez az étel finom szaftos lesz és nagyon hamar elfogy.


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page