top of page

Uzsonnára almás süti és gyümölcstea

Rossz az idő, nem tudok kertészkedni, gondoltam sütök egy jó almás sütit mert almánk az van bőven.

Megosztom veletek az én régi, bevált receptemet

---------------------------------------------------------------------------

Tegnap elkészítettem az almatölteléket 2 kiló almából, megdinszteltem ma már ezzel nem volt dolgom. Ha időm engedi általában így előre dolgozom és másnap tényleg hamar elkészül a süti.

Fél kiló liszt, 15 dkg. margarin 10 dkg. zsír,1 sütőpor, 1 egész tojás, 1 kis pohár tejföl, 10 dkg. porcukor, ezt összedolgozom.

Ketté osztom, egyik felét a tepsi aljára terítem, ráteszem az almát és mehet a köv. nyújtott lap.

Tetejét 1 -1 evők. olaj és tejföl keverékével megkenem, nem tojással,így nem töredezik a teteje amikor szeletelem. Végül porcukorral meghintem.


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page