top of page

Tavaszi családi ünnepség

Fontos hónap ez a március, a család 7 tagjának ünneplünk valamilyen ünnepet.

Készültem is rendesen, elmondom a menüt, recept ezekről nincs hisz elég hagyományos.

Húsleves 3 féle húsból, marha, sertés és pulyka, csigatésztával, töltelékkel, főtt hús.

Készült még filézett töltött csirkecomb burgonyapürével, házi őszibarack befőttel.

Torta helyett méteres sütit készítettem gesztenyetöltelékkel.

RECEPT a következő:

------------------------------

6 tojásból piskótát sütöttem:6 kanál cukor, 6 kanál liszt.

Amikor jó keményre felverődött, kettévettem és az egyik felébe kevertem 3 evők. kakaót és két egyforma zsírozott, lisztezett őzgerincformában szépen megsütöttem.

Közben 3dl. tejet, 1 vaníliapudingot, 1 egész tojást sűrűre főztem , lehűtöttem majd hozzáadtam 20 dkg. porcukor és ugyanennyi margarin habos keverékét ,ezzel is jól kikevertem.Majd 20 dkg.gesztenyét belereszeltem és ezzel is jól elkevertem,rumkivonattal ízesítettem, ezzel a krém el is készült.

Miután meghűltek a piskóták, a bordázat mentén felszeleteltem mindkettőt, 21-21 szelet lett.

A barnát és a sárgát felváltva megkentem a krémmel , szorosan egymáshoz nyomtam ezt tettem addig amíg el nem fogytak, 2 rúd lett belőle.

A végén tojáskenő ecsettel vastagon lekentem a köv. mázzal: 3 evők. porcukor, ugyanennyi kakaó, 1 kanál olaj, 2 kanál tej és 5 dkg. margarin. Ezt mikróban összeolvasztottam .

Egy éjszaka hűtőben állt, majd ferdén szeleteltem.


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page