top of page

Óriás havas kiflik

Most csak 50 százalékos háziasszony vagyok , egy makacs hörgőgyulladás miatt pihenésre vagyok ítélve. Igen ám de az étvágy az megvan meg vasárnap is van így hát főzni kell valamit.

A leves nem nagy ügy , húslevest főzök, benne főtt zöldségek és főtt hús elég is így együtt.

Aztán jön az este TV nézés, és nincs mit rágcsálni, ez azért mégsem járja, valamit összeütök.

Erre a gyors kiflikre esett a választásom:

----------------------------------------------------------

60 dkg. lisztet, 1 margarint, 10 dkg. zsírt,pici sót, 3 evők. porcukrot, 1 egész tojást, 1 kis pohár tejfölben felfuttatott fél cs. élesztőt, fél sütőport összegyúrtam.

Azonnal nyújtottam daraboltam és házi szilvalekvárral megtöltöttem, forró sütőben 20 percig sütöttem, majd vaníliás porcukorral megszórtam.

Bocsi, az eredeti kiflik nem ekkorák szoktak lenni , de most hamar túl akartam lenni a dolgon, még eléggé fáradékony vagyok a betegségem miatt, örülök, hogy ez is összejött.


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page