top of page

Fokhagymás fűszeres sült tarja, zöldséges rizzsel

Régen készítettem már ezt az ételt most megosztom veletek, ahogy én készítem.

A rizst hagyományosan zsíron kicsit megpirítom majd felöntöm annyi vízzel hogy jól ellepje teszek rá 1 evők. delikátot , vágott petrezselymet, őrölt fehér borsot és lassú tűznél puhára párolom.

Ezzel egy időben készítem a zöldséges részt: egy db,. sárgarépát felkarikázok, 2 dl. mirelit zöldborsóval külön sós vízben megpárolok , majd hozzáöntöm a rizshez és még együtt kicsit párolom.

A hús sertéstarjából készült, : 2 evők, zsírt 2 dl. vizet, 1 fej karikára vágott vöröshagymát,4 cikk fokhagymát felforrósítok belerakom a hússzeleteket borssal és darált paprikával, sóval ízesítem,a kellő puhaságig lassan párolom majd zsírjára sütöm.

És a végeredmény!!


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page