top of page

Vendéget vártam kedvére főztem

Olyan vendéget vártam akinek ezek kedvenc ételei.

Kezdem a bablevessel: Félkiló mirelit fejtett babot, negyed kiló kockára vágott füstölt tarját kuktában megfőztem( 1 óra) majd hagymás, fokhagymás rántást készítettem, nagy pohár tejföllel elkevertem és a babra öntöttem , tárkonyecettel babérlevéllel ízesítettem majd felfőztem.

Lángosnak, nudlinak egy a receptje: mennyiségnyi tört krumplihoz 1/3 mennyiségű lisztet adok és ízlés szerint sót, összegyúrom és a fázisfotón látható módon készítem a nudlit és a lángost.

Diós bejgli: 60 dkg liszt, 1 Liga margarin,5 dkg. zsír, fél sütöpor, 1 tojás. 3 evők. kr. cukor, 1 kis pohár tejföl 2 dl. langyos tejben felfuttatott fél cs. élesztő.

Összeállítás után azonnal töltöm : 30 dkg darált dió, 20 dkg. porcukor, 1 vaníliacukor keverékével.

4 órán át hideg helyen pihentetem, közben tojással kenegetem, majd 30 perc alatt készre sütöm.

Fázisfotók kattints a Továbbra.


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page