top of page

Egy tészta két sütemény

Igazán, én barna reszelt túróst akartam sütni, de eszembe jutott , hogy a párom nem rajong ezért a sütiért az unokáim viszont nagyon kedvelik.

Gondoltam, nem fog ki rajtam a dolog, két félét készítek a tésztájából, így a páromnak is kedvezek.

Összegyúrtam a barna túrós tésztáját ami a következő a receptem alapján.

40 dkg. liszt, 10,dkg. porcukor, 1 Liga margarin, fél sütőpor, 4 evők. kakaó, 1 tojás sárgája és annyi tej hogy összeálljon.

A masszát kettévágtam felét azonnal a fagyasztóba raktam, kb. 1 órán át.

Közben a másik felét belesimítottam egy sütőpapírral bélelt tepsibe, félretettem.

Elkészítettem a tölteléket: 75 dkg. túrót, 3 tojás sárgáját, 1 vaníliacukrot, fél citrom reszelt héját, 15 dkg. porcukrot jól elkevertem .

A diós töltelékhez, tettem 15 dkg. darált diót, vaníliacukrot, 2 evők. porcukrot, 3 evők. baracklekvárt, ezeket összekevertem.

Fölvertem a 4 tojás fehérjét kemény habnak, negyedét hozzákevertem a diós töltelékhez, a többit a túróhoz lassan hozzáadagoltam.

A tepsiben lévő kinyújtott tésztát hosszában 1/4 részben elválasztottam egy kemény karton csíkkal amit szépen betekertem sütőpapírral.

A kis részbe raktam a diós tölteléket, a nagyobb részbe a túrósat, majd ráreszeltem a keményre fagyott tészta másik felét, 30 percig sütöttem és elkészült a kétféle sütemény.


HOGYAN

KOMMENTELJEK?

KORÁBBI POSZTOK

bottom of page